Pages

Cari Blog Ini

Ahad, 2 Januari 2011

Bertunang..

alhamdulilah,selesai sudah majlis pertunangan aku dan dia..cincin disarungkan oleh ibuku pada jam 6.45 ptg di rumah makciknya..selesai sudah apa yg dirancangkan selama ini..skarang aku hanya perlu kumpul duit untuk majlis akad nikah plak..hehee..mcm2 dugaan yg datang sebelum bertunang ni.tp alhamdullilah semuanya dapat ditempuhi..fuhhh lega ati aku..ermm..xtau nk cite mcm mane rasenye dah bergelar tunang org ni..mcm2 kena ubah..takpe..pelan2 aku akan memperbaiki diri aku..mane yg kurang aku akan perbaiki..begitu juga nan tunang aku..same2 perlu menjadi lebih matang selepas ni..lebih2 lg tentang kesefahaman antara satu same lain..byk lagi yg aku perlu perlajari dari org2 yg berpengalaman..ye la nk tempuhi alam perkahwinan ni bkan mudah..byk yg perlu kita pelajari..dugaan dalam kehidupan perlu kita tempuh dgn akal dan permikiran yg waras..itu nasihat pak uda kepada aku..hehehe tp itu la yg buat aku bertambah semangat..thank pak uda..ape2 pun aku berterima kasih pada ibu dan abah yg banyak membantu aku..xlupa juga pda bakal mak dan bapa mentuaku..hehe..love u all forever..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan