Pages

Cari Blog Ini

Isnin, 27 Disember 2010

Kerosakan kereta aku...

huh..xtau ape aku nk ckp..ari ni agak malang skit...ngah syok aku drive nk pegi interview kat klia..tibe2 leh meletup lak getah radioter aku..bersembur air karat kat enjin 4g15 aku 2...
terkadas tepi jalan..dgn panas haba enjin bertambah ngan panas terik matahari..berpeluh2 aku dibuatnye..

nasib baik la ada ilmu kemahiran skit kat aku ni...aku bukak bonet..ambik playar dgn skrew driver..repair sendiri..lepas la aku g antar bengkel...tp sebelum g antar..sempat gak aku g interview..tp..huhu dia ckp kat aku..sok atau luse dia akan call balik..maknenye xdpt la 2..paham sgt da ayat2 manis 2..ermm...sambung balik sal td..kete aku tu aku da hantar bengkel..ingat nk service je..terpakse lak tukar baru...melayang rm 200..besok bru leh ambik...aduh..patah kaki aku mlm ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan