Pages

Cari Blog Ini

Jumaat, 24 Disember 2010

Salam perkenalan kepada semua...

Askum...
  ari ni aku bru nk belajar wat blog aku sendiri..maklum la..skunk ni semua nye da ade blog2 sendiri..mungkin aku yg ketinggallan zaman kot..hik3..ape2 pun aku ade usaha nk wat benda ni..isyaallah,dgn berkat usaha aku..aku nak naikkan blog aku jd yg terbaik..semoga korang bagi aku sapport wat benda ni...lupa lak aku,nk kenalkan diri aku..ermm..name aku Aliff fithri bin amran..berusia 23 thn..lahir pada 15/06/1987..asal dri ipoh..dan sekarang menetap di kuala lumpur...aku berkerja sbgai operator pengeluaran di proton s.alam..buat isnpira..hehehe..lagi pe ek..? aku ade 5 adik beradik..dan aku juga bakal bertunang..xlame ag..dgn Nurul syakila ashikin..dia sebaya ngan aku..hehe..semoga kekal abadi harapnye...erm...xtau aku nk cite pe lagi..so buat permulaan..ni je la..k?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan